En SerHumana trabajamos para abrir nuevas posibilidades, imaginar y diseñar mejores futuros.
Desarrollamos y facilitamos proyectos que sitúan el bienestar emocional, relacional y la igualdad de género en el centro de la acción pública aterrizando las políticas en procesos reales que impactan en las vidas de las personas.
La salud mental y el bienestar emocional son ya una prioridad pública. Un alto porcentaje de la población presenta malestar psicológico.
Las políticas de igualdad y prevención de violencias siguen encontrando dificultades para traducirse en prácticas que estimulen la reflexión y el cambio el cambio social.
El personal de los servicios públicos como educación, sanidad y servicios sociales, entre otros, sufren niveles altos de desgaste emocional, con riesgo de cronificación.
Existe, además, una brecha clara entre la normativa, los planes estratégicos y la experiencia cotidiana de profesionales y ciudadanía.
En SerHumana acompañamos a las instituciones a traducir sus marcos estratégicos en prácticas vivas, coherentes y sostenibles.
Trabajamos para accionar y fortalecer programas de bienestar e igualdad desde una mirada sistémica, que tenga en cuenta tanto a la ciudadanía como a los equipos profesionales que impulsan la acción pública.
Diseñamos intervenciones que generan impacto real en el sector empresarial, educativo, en las familias, equipos profesionales de la administración y en la comunidad en general.
Lo hacemos a través de diferentes áreas de trabajo desde una perspectiva de género transversal.
Cada institución es un ecosistema propio, con sus dinámicas, necesidades y retos.
Por eso, en SerHumana, diseñamos proyectos e intervenciones adaptadas a la realidad de cada institución combinando formación experiencial, acompañamiento y espacios de reflexión que permiten integrar cambios de una manera orgánica.
Carmen
Trabajadora Social. Dirección Centro Cívico
Mon Rivas
Gestor cultural
Sandra Ferreño
Educadora en servicio municipal de educación y apoyo familiar
Carmen Peña
Médica
Só podo dicir que este seminario foi a primeiro en toda a miña etapa como estudante do que realmente salín cunha perspectiva totalmente ampliada sobre o tratado. Levanteime ese día pensando que iba a ser a mesma chapa que escoitamos dende pequenos nas charlas, e volvín a casa pensando no moito que me equivocaba. Para min foi un seminario moi interesante e completo, no que comprendimos á perfección o significado de coeducación emocional, no que puidemos entendelo dunha maneira tan didáctica e práctica que realmente puidemos poñer todas as nosas perspectivas e vivencias como exemplos do dado. Realmente creouse un espazo seguro increíble, o que permiteu que compartiramos historias persoais e emocións cos nosos compañeiros e compañeiras, cos que moitos deles, despois de case dous meses de clase, aínda non cruzaramos practicamente palabra. Sen dúbida foi a primeira vez que salgo dun seminario sentindo que aprendin moitas cousas novas, aprendizaxes que non só me van servir a nivel persoal, se non tamén a nivel profesional. Sen dúbida este seminario recomendaríao moito as universidades e aos centros educativos. É moi necesario aprender dende a realidade.
Carolina Kalaji Mosquera
Estudante de Educación Social UDC
A verdade e que este seminario non foi igual que os outros. Sorprendeume gratamente a dinámica e a interacción de «ti a ti» que se xerou. Acadamos, dende a miña perspectiva, un espazo seguro no que puidemos ser nós memos e pasámolo moi ben. A nivel individual, o seminario fíxome reflexionar sobre a seguridade que creemos ter na aula mais finalmente semella que non temos. Penso que me vai a axudar moito no futuro tanto persoal como profesional. Tratarei así, na miña próxima experiencia como docente de buscar ese espazo seguro en todas as aulas e fomentalo.
Lucas Souto
Estudante de Educación Primaria UDC
Sofía López Argiz
Estudante de Educación Social UDC
Martin Dacosta
Estudante de Educación Primaria UDC
Noa Fraga Naya
Estudante de Educación Social UDC